Åbningsscenen

Dette er det første billede i historien om gravrøveren Christian Meisling. - Eller panel som man kalder man kalder det. 

Vi starter lige på og hårdt med en scene, hvor Christian og makkeren er i færd med deres dunkle forehavende. Det er et billede der fylder hele første side, og fører læseren direkte ind mod sagens kerne.

- I næste uge skal jeg til Comic Salon i Erlangen, Tyskland, for at se om jeg kan finde mig en tysk forlægger til mine serier. 

Sandt at sige, så er markedet for tegneserier ikke særlig stort i Danmark og det vil helt klar pynte på forretningen, hvis jeg kan få udgivet mine ting i Tyskland og andre steder.

Derfor har jeg brug for et par færdige opslag at vise frem dernede til de forlag jeg skal mødes med.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fra Jylland til København i 1700 tallet

Mere inspiration

Mysteriet om Gertrud Bodenhoff