Cover udkast 2

Jeg er nu ved at have et motiv klar til et cover. Jeg har i hvert fald et motiv som jeg vil arbejde med, så må jeg senere afgøre om det skal være tegneseriens forside. 
Desuden har jeg brug for et par stemningsskabende illustrationer a la denne til markedsføring af bogen.

Det koster jo ikke en herregård at skabe en tegneserie, men det ville være rart at være dækket ind økonomisk, og vi skal jo alle leve. 

Derfor vil jeg søge forskellige fonde og prøve at sælge historien ind på forhånd. Det er noget jeg gør i samarbejde med mit forlag, Fahrenheit, og nu må vi se om det lykkes. 

Det er måske interessant for organisationer som arbejder med danmarkshistorien og med Københavns historie at støtte bogen, da det er jo en sandfærdig beretning. Den kommer til at give et noget anderledes billede af København omkring år 1800, end det vi ellers ser beskrevet.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fra Jylland til København i 1700 tallet

Mere inspiration

Mysteriet om Gertrud Bodenhoff