Copenhagen Comics

D. 23. og 24. går det løs i Øksnehallen i København. Hvert andet år åbnes dørene til en weekend i tegneseriens tegn. Det er 8. gang at tegneseriefestivalen Copenhagen Comics løber af stablen og når man går rundt der, skulle man ikke tro, at der var krise i branchen.  Der er virkelig mange gæster, mange tegneserier, graphic novels, bøger, blade, butikker og forlag. Der er cosplay konkurrencer, interviews, paneldebatter, prisoverrækkelser og internationale gæster. 
Her kan man købe tegneserier og få dem signeret af tegneren. Man kan købe original tegneseriekunst eller bare ose rundt. 
Jeg vil også være der. Lørdag d. 23. fra 10 - 12 sidder jeg ved Tegneserieskabernes stand og viser mine ting. Så kom forbi og få en snak, få en stak gratis Nannas Drøm postkort, eller køb en signeret udgave af Scrapbogen. Senere vil jeg være at finde på mit forlag Fahrenheits stand og sikkert også på Comicgardens stand. De har en del originalsider fra Nannas Drøm til salg og et par animations cel setups fra Thomas & Tim. 
Det koster en hund at komme ind. Du skulle kikke forbi, det kunne være hyggeligt. Tjek Copenhagen Comics website: http://copenhagencomics.dk/


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fra Jylland til København i 1700 tallet

Mere inspiration

Mysteriet om Gertrud Bodenhoff